Time for another round

Hallå!

Äntligen helg! Det känns jätte skönt för jag har varit trött de senaste dagarna, jag har knappt velat gå upp ur sängen.
Igår hade vi So prov på FN / EU och jag tycker inte att det gick speciellt bra och om jag får VG (som jag alltid får) så kommer jag göra en muntlig komplitering, vi har även en inlämning på FN / EU som jag ska göra klart i helgen, hoppas jag.

Imorgon ska vi vara i hallen 11.15 för den sista hemmamatchen för säsongen och som A-flickor eftersom nästa år kommer de troligen bli bara ett damlag. Efter våran match är det en match i mellan och sedan dammatch och efter det har F97 match så den stannar jag nog och tittar på också.

Nu har jag tänkt lägga mig och läsa om "Om jag kunde drömma" , Åsa har snart läst ut 4:an så nu kan man läsa om hela serien igen ; )

"Om jag kunde drömma, skulle jag drömma om dig."
Kramar // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu