Tjat, tjat, tjat

Hejsan!

Just nu sitter Ida och plattar mitt hår, så jag skriver. Hon tjatar och tjatar at hon vill platta det och tillslut ger jag med mig. Igår så va vi hemma hos Moa, vi sov över. Jätte rolig tjejkväll då hennes föräldrar inte var hemma. Vi var uppe ganska sent så vi gick inte upp förrän klockan 11. Vi åt frukost och sedan så spelade vi TV-spel innan vi åkte hem vid 14. Hemma så åt vi mat för mamma och pappa skulle och träna. Ida och jag har gjort skolarbete och vi har varit ute med Rulle. Pappa satt med honom och ryckte han( d.v.s. att ha klippte han men Rulle är en sådan ras att man rycker honom). Igår gjorde pappa bara huvudet och Rulle såg helt sjuk ut. Huvudet var litet och kroppen var stor. Men nu när vi kom hem idag så hade pappa gjort kroppen också så Rulle är jätte fin. NU ska vi fika lite. Hoppas ni haft en bra helg.

Puss och kram, Åsa



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu