Vart är våren?

Hejsan!

Nu är vi hemma igen eller vi kom hem i söndags men hade ingen lust att blogga då eller igår. Skoan har börjat igen och jag har inte riktigt fått tillbaka rytmen. Är ganska trött.
Igår så var halv klassen inklusive jag på Tekniska Museet för att lära oss programera en robot som vi ska ha på tekniken. Det var roligt. Sen så åkte vi tillbaka till skolan, där vi hade de sista lektionerna. Vi var inte så många på träningen och det är inte bra för vi har match idag men vi blir nog tillräckligt många. Efter slöjden så gick Ida och jag till centrum. Jag skulle köpa en mascara och hon en foundation. Vi hittade både de vi sökte på Kicks och vi köpte också såna här rengörings servetter. Vi tog en sväng in på Lindex och H&M också.
Jag gillar inte vår modet på Lindex men jag gillar verkligen H&M:s. Det är ju mycket jeans och blusar och skjortor. Ida hittade en jeans väst som var riktigt snygg. Nu tänkte jag öva lite franska.
Puss och kram, Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu