1 vecka

Jag fick just en uppenbarelse, eller vad man ska kalla det, det är bara en vecka kvar till vårkonserten och jag vet inte om jag känner mig säker på någon låt alls. Man kan alla låtarna ganska bra men absolut inte utantill. Jag har faktiskt fått äran att sjunga solo på en av gospellåtarna vi ska göra, When We Belive heter den och jag sjunger andra versen. Jag blir lite nervös när jag tänker på det men samtidigt är jag glad att jag gör det. Dels för att jag vill utmana mig själv och för att troligen ha kvar mitt MVG i musik.


Idag har de varit riktigt skit väder, vi har friidrotts dag på eftermiddager imorgon och det var tur att man inte hade det idag. Fast vi fick springa i regn ändå eftersom vi hade träning idag. Vi sprang 4 km + 800 meter och de sista 800 var inte så sköna.
(Har ni sett de nya bilderna från New Moon inspelningen, längtar tills premiären som in i helvetet)

Nu ska jag gå ner och äta lite. // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu