det går framåt

Vilken skön dag det har varit, gick runt i shorts och linne, hoppas man har fått lite färg också. Först måste jag säga ett stort grattis till systeryster som fyller hela 19 år idag, grattis grattis!


Så imorse gick vi upp och sjöng en trudelutt för henne och sen blev det frukost, sen satte vi igång med mer arbete med köket, jag gjorde klar religions arbetet en gång för alla. Samt övade på spanska glossor och skrev på "en enda jord" som också är SO.  Kl 17.20 kom kusinerna, moster och morbror från Vendelsö hit på middag och det var trevligt. Efter middagen körde vi ungdomar kub och Emil, Stina och Tommy slog jag, Åsa och Erika två gånger men vi vann typ fotbollen och rugbyn. Det var skit kul i alla fall.


Nästa vecka kommer bli ganska skön för vi är ju lediga på torsdag och fredag, vi har även studiedag på måndagen. På onsdag kväll har vi tänkt åka upp till stugan och jag och Åsa funderar på att fråga någon kompis om den vill följa med. Kram // Ida

Hold my hand in darkness, when colours fade and die


Postat av: sandra

härlig bild i headern :)

2009-05-17 @ 22:03:42
URL: http://sandrautanm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu