Det lyser grönt

Man fick mera träningsvärk efter gårdagens träning och det är ju skönt när den precis har börjat släppa. Idag var det kort dag som gällde. SO där vi pratade om överbefolkningen, väldigt intressant. Sen E-tid då jag jobbade med SO och skriver om landet Burundi som är ett av världens fattigaste länder. Gud vad bra vi har det i Sverige, vi tar för mycket förgivet. Jag hade extra lång e-tid för jag hade ingen franska. Sen var det lunch, kör och slöjd. På slöjden så skulle jag trä igenom ett resår band med säkerhetsnål och då så öppnar sig nålen inuti tyget så jag får sprätta och sy om. Idag har jag ingenting planerat, ska öva lite till musikteorin imorgon men annars så ska jag gå ut och fota. Det är ju så grönt ute. Allt har slagit ut på samma gång, så fint. Puss Åsa



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu