Finally


Äntligen har jag fått min DVD (eller jag fick den igår) och jag tittade klart på den för en stund sedan, det var som att se den för första gången eller ska jag säga med "odödliga" ögon. Som när Bella ser Edwards ansikte för första gången på nytt i fyran. Nu vill jag bara att tvåa ska komma ännu mer, finns det verkligen en bättre film än Twilight? Och kommer New Moon vara lika bra? // Ida
I dream about being with you forever

Postat av: Erla

Håller med, jag vart helt såld på filmen :)

2009-05-08 @ 01:10:32
URL: http://erlalorentzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu