Hallelujah

Jag gick upp för drygt 45 minuter sen och när jag skulle gå ner för att äta frukost var det jävligt smärtsamt, man säger ju att träningsvärken är värre två dagar efter att man har tränat och jag håller med.


Idag ska vi fixa mer i köket, ta ner flyttkartonger med saker från vinden, tapetsera, ställa tillbaka diskmaskinen, få igång vattnet osv. jag hoppas att det inte tar hela dagen för jag har fortfarande plugg att göra, religions arbetet i SO är fortfarande inte klar men jag har inte så mycket kvar. Jag måste även jobba på det andra arbetet om "En enda jord" i SO. Åsa och jag måste även jobba på sångerna till vårkonserten. Det är bara att sätta igång. // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu