Jag blir så trött

Både igår och i fredags så gick jag och la mig vid 00 och då blir jag ganska trött dagen efter. Normalt så brukar jag kanske gå och lägga mig vid 23:30 på helgen och då blir jag inte lika trött nästa dag.
Idag så är det jätte mörkt ute, man ser inte ens solen. Vi måste ha massa lampor tända, haha, mitt på dagen. Önskar det var lite finare väder men det är ju inte så kallt och man kan inte få allt. När jag skrev förra inlägget så kom mamma och pappa precis hem, de hade varit och köpt tapeter som vi ska ha i köket. Dom var jätte fina i alla fall. Två olika så vi ska få en fondvägg. Efter att vi hade fikat lite så gick Ida och jag ut med Rulle och sen så städade vi övervåningen.

Igår var jag på nattcafé, det vill säga att man gör i ordning fika till nattvandrarna. Jag var där med Emilia, Ina, Sophia och två andra tjejer som jag inte kan namnet på, sen så var Yello där också och arbetade frivilligt. Vi gjorde i ordning fikat och sen så skulle vi titta på film på en stor duk, ni vet som sitter på väggen men vi fick aldrig någon kontakt med projektorn och datorn så det slutade med att vi tittade på datorn, Twilight såklart. Det slutade med att jag och Ina såg hela filmen och Emilia så väl typ 2/3. När filmen var klar så diskade vi och sen så åkte vi hem. Jag var väl hemma vid 00:30.
Idag så ska jag fortsätta jobba med SO:n och sen så får vi så om det blir en sväng på gymmet ikväll.
Gud vad jag har babblat på om bara två dagar, haha. Puss Åsa

Postat av: Moa

skoja inte :O du skulle sett hur många som stod bakom oss ;)

2009-05-10 @ 12:27:36
URL: http://thunwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu