Jag borde egentligen sova nu

Gud, vilken natt och morgon! Jag hade lite svårt att sova igår kväll.

Somnade kanske runt 23 eller lite senare. Konstigt för jag brukar somna ganska fort efter träning. Sen nu på morgonen så vaknade jag av att mamma och pappa skulle ut och gå med stavar typ 5-6 någonting. Somnade dock om men sen vid 6:30 så vaknar jag av att lastbilen är här som lastade av vårt kök. Orkade inte somna om så jag gick upp och åt frukost med mamma och pappa. Byggjobbarna är redan här och de ska börja med köket idag. Nu har vi varit utan kök i ca 10 dagar kanske. Dom ska sätta upp köket idag och på onsdag och torsdag, kanske fredag också. Blir lite jobbigt och höra massa hamrande på morgonen när man har sovmorgon.
Idag så är det NO nationella i biologi. Är inte så nervös, antingen så klarar jag det eller inte men jag tror det inte har så stor del i mitt betyg. Igår hade jag min egen idrottslektion och det gick bra. Jag fick VG+, det är jag ganska nöjd med. Min lärare ska att jag bara saknade det där lilla extra. Nu får ni ha en bra tisdag i det fina vädret. Puss Åsa



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu