Ny vecka, nytt plugg och när jag hör din röst

God morgon! Jag vaknade för ca i timme sedan och jag har hunnit ta en snabb dusch, hänga tvätt och äta frukost. Vi kom hem kl 00 igår men vi var inte sist att lämna Alby, några satt var när vi åkte. Vi grillade, spelade kubb och brännboll och hade roligt. Åsa och jag var ju såklart först där men vi var i alla fall i tid, sedan rullade folket in och det första vi märker är att det inte finns ved så vi får gå upp i skogen och leta men vi hittade ganska mycket och det räckte hela kvällen, dels för att Paulina och Julia hittade en stor stubbe som vi slängde på i slutet. Alla var ganska överens om att vi skulle göra om det någon gång.


Idag måste jag plugga, ska göra klar det sista so arbetet för det måste vara inne imorgon. Jag ska skriva om hur jag ska rädda landet Malawi, vilket inte är en lätt uppgift. Sen ska jag försöka komma ut och sola för att få ännu mer färg och läsa När jag hör din röst. Jag tycker synd om dem som måste vara i skolan och inte kan njuta av det fina vädret, suckers ; ) // Ida  



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu