Plugg, plugg, dh

Sorry för lite dåligt bloggande de sista dagarna men nu måste vi verkligen plugga hela vår lediga tid, det är kanske inte det roligaste man kan göra men ju mer man pluggar ju snabbare blir man klar.

Den här eftermiddagen har jag ägnat åt att skriva på religions arbetet i SO och jag har bara två frågor kvar men en av dem är att lösa Israel/Palestina konflikten och det har jag ingen aning om hur jag ska lösa just nu. Men hemkunskaps arbetet är klar vilket känns jätte skönt så det ska jag lämna in imorgon, jag har även min idrottslektion imorgon och jag hoppas att den går bra.

Men jag ska inte plugga något mer idag, kl 21 är det ju dags för ett nytt spännande avsnitt i Desperate Housewives som man så klart ser, våran kompis ligger före episoderna som går på teve och hon nästan spricker för hon inte får tala om vad som händer.  Kram // Ida

Bilder från Google



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu