read-time

När jag tittar ut har solen försvunnit och det verkar blåsa, sommaren kom tillbaka! Men det verkar vara varmt fortfarande så man får hoppas att solen inte är borta allt för länge.

Idag så hade vi en ganska kort dag i skolan men några stannade kvar och jobbade lite på vår egen låt som vi ska framföra om en vecka och två dagar. Jag trodde jag skulle iväg och träna F97 idag kl 16.30 men de har börjat köra ute i Alby så jag kan inte hjälpa till så mycket eftersom jag är målvaktstränare.

Om 1 timme och 45 minuter börjar DH som vi ska titta på men nu har jag tänkt sätta mig till rätta, lyssna på lite skön musik och läsa När jag hör din röst. // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu