Redy, set, go

Oj, vad mycket Twilight det blev här de sista inläggen men man kan bara inte få nog, eller hur? Idag har vi Operation Dagsverket och vi ska egentligen vara hemma och baka till Tyrold dagen som är på fredag men eftersom vi inte har något kök ska vi åka till mammas skola och baka lite där. Det kommer nog bli kanelbullar och någon kaka. Sedan, när vi redan är i Haninge, vill vi båda gå till Haninge C och kolla lite. Jag ska framför allt kolla på min efterlängtade kjol, och jag hoppas så att den finns i min storlek.


Åsa är och gör en muntlig komplitering till Son och när hon är klar ska jag möta upp henne i centrum och sen åker vi. Kram // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu