Time is money

Vilken skön dag det har varit! När jag vaknade läste jag ett kapitel ur När Jag Hör Din Röst så det blev en bra start på dagen. Efter frukosten satte man på sig bikini direkt och jag gick ut och klippte gräset. Kl 13.30 var jag på centrum och fick min födelsedagspresent, Make Up Rådgivning på Kicks. Det var jätte roligt och jag fick jätte många bra tips. När det var klart kunde jag shoppa lite smink och för men fick  10% rabatt så jag köpte lite saker som ni ser här nedan för men jag gick även på H&M för där är vissa saker billigare. Jag var in på Euorsko och blev helt förälskad i två par gladiatorsandaler, frågade om det fanns i min storlek men det fanns inte : ( Ska kolla inne i stan. Jag var också inne på ICA och handlade lite lördagsgodis. Lindt Creation 70% Orange, den som har mousse i sig, så himla god.   


Sminket från vänster: Borste från Kicks, rouge från Loreal, concealer från MaxFactor och puder från Maybelline  
Nu ska jag sätta mig och äta chokladen och läsa. // Ida

"Inte lika illa, instämde jag, men illa nog"
-När jag hör din röst


Postat av: Emilia

jag har också den där sminkborsten :D<3<3

2009-06-27 @ 20:29:53
URL: http://millanb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu