You are my life now


Igår kväll läste jag ut "Så länge vi båda andas" och nu har jag läst hela serien två gånger och den blir bara bättre och bättre, jag vill att New Moon ska komma ut på film nu. Jag beundrar verkligen Stephenie att hon kan skriva en så bra och perfekt kärlekshistoria som känns så verklig och vacker. Kan någon bok någonsin mätta sig med The Twilight Saga här efter? Det är svårt tror jag för jag kommer nog aldrig läsa en annan serie böcker som är så bra, och jag hoppas det inte heller ; )


Postat av: Emma

Såg att du röstat på mig i månadens blogg hos Ellamarie.blogg.se :) TACCK!

2009-05-04 @ 08:03:08
URL: http://eimj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu