091124


Foto; jag 
Idag är det en så kallad ”Sri Lanka dag” på min skola där vi samlar in pengar till de som blev drabbade av tsunamin. Det är ungefär som Operation Dagsverket men varje år går pengarna till Sri Lanka, Spånga har samlat in så mycket pengar att de har byggt upp en helt ny skola på ön. Har även en lärare som var med om själva tsunamin.

Man ska ju egentligen jobba på något företag men har inte haft tid att leta så mamma och pappa tyckte jag skulle ”rycka” Rulle och få pengar för det men efter det som jag skrev igår så har jag verkligen inte tid. Den här dagen måste gå åt att plugga, ska förstås ta en promenad och en omgång med kammen på Rulle men resten av dagen kommer gå åt till att plugga sen skänker jag nog hundra kronor. // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu