En otrolig kväll

Och helt fantastisk. Jag kan helt lätt säga att Denna månad har varit den bästa i mitt liv! Först New Moon och nu Takida! Jag och Moa var sjukt tidiga så vi va typ 3:a i kön detta betydde att vi hamnade alldra längst fram på konserten, vilket var underbart. Vi var inte så tidiga, var kanske där vi lite innan 14 och ändå fick vi dessa bra platser. Sen väntade ca 4 timmar i kylan och jag hade inte alls bra kläder på mig. Hade behövt mössa, vantar, vinterjacka och långkallsonger för att klara mig och andra skor. Men det var värt det. Var så sjukt nöjd, Takida var super bra Sonic Syndicate var helt otroliga! Stod längst farm hela konserten och skrek mig hes som fan men som sagt så var allt väst det.

Köpte en tröja som ni får se sedan. Har fortfarande lite ont i halsen och ont som sjutton i nacken och har även ont armarna men det var så värt det. Jag glömmer det aldrig! Är bara så jäkla arg på att varken Moa och jag hade kamera men vi får hålla oss till våra minnen.  

Postat av: Linn

händer det något kul till veckan ?? :)

2009-11-29 @ 20:38:26
URL: http://sweetthingss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu