En underbar bubbla

Vad ska jag säga? Fattar inte hur de som är storbloggare kommer upp med saker att skriva om. Mitt huvud känns ganska tomt, är alldeles för fullt med New Moon. Såg den bara för en liten stund sedan. Längtar redan tills den kommer ut på DVD, närmare bestämt 22 mars men det är ännu längre till Eclipce, 219 dagar vilket är alldeles för länge. Ska åka och gymma snart och även ta tag i idrottsfrågorna som jag har till på torsdag. Till dess kan jag vara i denna underbara bubbla.


Bilden är från Ericas Twilightnews


Postat av: mia

vad tyckte du om new moon?

2009-11-22 @ 19:02:03
URL: http://annamariafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu