I almost fell into that hole in your life


Foto; jag, Polen 08
När jag kom till skolan idag fick jag en glad överraskning, vi skulle inte ha någon Datorkunskap för datorerna fungerade inte, så jag hade bara en lektion. Till lunch fick vi också äppelpaj vilket var ganska konstigt men gott. Så när vi hade ätit drog jag med några tjejer in till centralen/hötorget och gick omkring lite, hade såklart plånboken hemma så jag köpte inget men jag hittade lite julklappar som jag ska köpa.

Pappa har idag åkt till England så det är bara tjejer hemma nu, fast Rulle är ju såklart också hemma. Ska ta det lite lungt ikväll för imorgon ska vi hem till Jennifer i vårt lag och umgås lite "utanför planen" och på söndag är det JSM steg 2 i Norrköping och vi kommer spela utan avbytare så vi får se hur det går // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu