Marley & Me


Bild; Google
Har precis sett Marley & Me och tyckte det var en väligt bra film, måste nog läsa boken.
Både Owen och Jennifer spelade jätte bra och hela storyn var ju helt underbar. Fast jag borde veta att jag inte ska se sådana här filmer, speciellt med djur, speciellt hundar.

(Läs inte om ni ej har sett filmen eller läst boken)
Blev helt hysterisk i slutet och kunde inte sluta gråta, hyperventilerade och fick gå in till Åsa för att hon skulle kunna lugna ner mig. Vad gör jag när Rulle dör? Klarar jag att gå igenom det och se han somna bort? Nej, nej! Det går inte! Jag måste ha honom i mitt liv, han är en del av mig, jag en del av honom.
Har börjat gråta nu igen // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu