Not enough sleep


Känner för att gå och lägga mig en stund, är så himla trött fast klockan bara är 14.45 fast jag gick ju upp kl 06. Hade svenska sista lektionen men så kom aldrig läraren och det visade sig att den var inställd så fick sluta tidigare och det var skönt, sov på bussen hem ; )

Riktigt lungt i skolan annars nu, har redvisning i växt-och djurliv på torsdag så idag ska jag göra klart PowerPointen men annars har jag inget plugg.
Idag är det träning men den börjar först kl 20.30 så nu ska jag sätta igång med PP så jag kan sova :D
// Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu