Regn hela dagen

Jag var så klumpig i morse. Precis när jag hade gått på bussen så kom jag på att jag hade glömt min engelska pärm. Då stod jag inför ett dilema: Åka till skolan och gå på lektionen utan bok eller komma sent med bok? Vad skulle ni göra? Jag gick ialla fall av bussen, gick hem, hämtade boken och åkte med nästa buss. Blev ca 10 minuter sen och vi använde inte ens boken. Blev lite irriterad kan man säga!
Var kvar länge i skolan eftersom jag hade Samverkansmöte och det börjar kl 15 och jag slutade mina vanliga lektioner typ 13 så det var en väntan. Men jag hade tid att göra klart idrottfrågorna. Var hemma vid halv 18.
Måste springa till träningen sen, inte så kul med tanke på vädret och att jag få göra det utan Ida.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu