Without saying a word, you light up the dark


Älsklingen i sommras
Säger som Åsa har sagt att det finns inte så mycket att skriva om just nu, skolan rullar på men vi försöker skriva när vi kan.
Idag på idrotten hade jag spinning, tänkte att det skulle vara kul att pröva eftersom mamma och pappa går på det ganska ofta. Och det var väldigt kul faktiskt så kanske jag följer med mamma eller pappa någon gång, om jag får tid vill säga...

På torsdag har jag prov i växt- och djurliv, sedan på måndag ska jag ha diskussion på samhällskunskapen fast den är jag inte så orolig för men spanska provet nästa torsdag är jag dock orolig för. Så jag ska fortsätta nu innan vi åker iväg på kören // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu