10 oktober

Bara Ida och jag hemma just nu för mamma och pappa har åkt iväg, de ska vara med våran kompisar Henrik och Catrine hela dagen. Sen ikväll kommer deras barn hit, Agnes och Elin. Vi ska laga och äta middag tillsammans. Ska bli så himla kul! De bor i Umeå så vi träffas inte så ofta men jag och Agnes håller på att planera något på höstlovet.
Men innan de kommer har Ida och jag lite att stå i. Handla och städa samt ta hand om hunden. Jag ska även se om jag hinner skriva klart min bokrecension. Jag ska försöka låta bli att inte rikta på min bild som jag håller på med i Paint, får nämligen kramp i fingret då. Vad ska ni göra denna lördag? Puss, Åsa

P.S. Det är bara 40 dagar kvar till New Moon!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu