Paint my life in red



Tagna av mig
Idag ska det pluggas matte, har prov nästa vecka och det känns inte bra just nu. Skulle egentligen åka till chokladmässan på Nordiska mussét idag men vi kom upp vid tio och orkade inte. Vi har dessutom körrep kl 16-19 och sen match kl 19.45 så vi får det lite stressigt.

I fredagskväll tror jag det var som jag målade mina naglar, har slutat bita och fått riktigt långa så nu är det kul att måla dem. Använde mammas nagellack från Isadora, "Wonder Nail nyans 182 summer red".
Få se nu 1+1=3 eller? // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu