Sometimes the hardest thing and the right thing are the same


Min äskling <3
Nu är jag klar med alla läxor eller var det för ett tag sen, fast kom på att jag inte hade skrivit klart svenskan så skrev klart den nyss. Man skulle skriva om när man var riktigt rädd så jag skrev när Rulle blev biten av en hund. Fick tillbakablickar och började nästan gråta :( 

I igår när jag köpte biljetter till Twilight / New Moon kvällen så såg jag det först när jag hade komit hem och läste på Ericas blogg att biljetterna var släppta. Jag försökte boka över internet men kunde inte för jag har troligen inte en sådan tjänst, så jag ringde mamma och hon sa att jag antingen fick vänta tills hon kom hem eller åka in till stan. Jag är ju såklart så uppspelt så jag åker såklart in till stan och skiter i att jag har prov och läxor ^^

Men nu ligger biljetterna här på skrivbordet och på vägen hem från stan svävade jag på moln :D Längtar så jävla mycket!!
Ny trailer ligger ute förresten, den hittar ni här // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu