Storasyster<3

Snart ska hela familjen åka till Uppsala för att vara med Stina. Jag saknar henne när man inte träffar henne så det ska bli jätte kul. Vi ska shoppa vinterskor och en vinterjacka till henne och jag är ute efter en mössa och en halsduk, studiebidraget kom ju igår:). Så vi hörs nog inte på hela dagen för vi kommer inte hem förräns ikväll. Puss och kram, Åsa.


Ida, Stina och jag på Idas och min avslutningsbal i 9:an.


Postat av: ericas twilightnews

Tack så hemskt mycket för den fina kommentaren! Det värmer otroligt mycket :) Jag är superglad att du gillade tävlingen sötis!

kram

2009-10-03 @ 13:01:39
URL: http://ericastwilightnews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu