The season changes and so do we

Med många om och men är nu den nya designen nästan helt klar, vill bara flytta ner menyn några steg men är väldigt nöjd. Tog mycket hjälp av DesignaDinBlogg.se
  
Ville egentligen ha den första bilden men då skulle headern blivit jätte stor så den funkade inte, tycker ni vi skulle tagit någon annan?

Gick upp kl 9 och åt frukost sen att jag hela tiden och jobbade med designen tills jag skulle åka till Åsa skola kl 11.55, missade såklart bussen för jag glömde bort tiden. Men hennes skola var fin, önskar bara att hon hade visat mig runt lite mer.
Vi stannade vid centrum och tog en fika på Espresso House, jag köpte ett nytt nagellack på Kicks och Åsa en mössa från Kappahl.
Måste gå och hjälpa Åsa med maten nu // Ida


Postat av: syrran

designen ser fortfarande liite konstig ut, fixa lite till sp blir det nog bra

puss å kram

2009-10-12 @ 18:13:41
Postat av: Ida

tack, har ingen aning om vad sp är (?)

Kramar

2009-10-12 @ 22:00:27
Postat av: Anonym

sp=så förstår du väl

2009-10-13 @ 18:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu