The weekend starts now

Yippie! Är på ett väldigt bra humör dels för nu har jag fyra dagars helg framför mig, ska bli så skönt!
Har hemstudiedag på måndag och blev ledig imorgon för annars skulle jag bara haft en lektion, datakunskap. Så vi pratade med våran lärare och fick ledigt.
Men har endå en hel del läxor att göra, labrapport i växt-och djurliv och ekologi och matte att göra. Så det är bara att sätta igång för kl 19.10 och kl 20 ska Åsa och jag sitta i sekretariatet på två matcher, blir våra första matcher men mamma ska vara med om vi behöver hjälp. // Ida

Barcelona 2008



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu