Uppsala shopping del 2


Dessa tre saker fick följa med hem igår från Uppsala: den lila polotröjan från NewYorker kostade 99 kr, har ganska länge velat köpa en polotröja som har en annan färg än svart men det har inte blivit av men nu tog jag chansen. Den långärmade t-shirten är lite mörkare än vad som syns på bilden och den kostade 129kr, har också ett tag velat ha en annan färg på en sådan här tröja och gillade den här så jag slog till. Kofta tycker jag mest om och den är jag verkligen super nöjd med, trodde först när jag såg den att den kostade 300-400 men blev glat överasskad när den bara kostade 199kr. Man fick också i lördag 25% rabatt på hela köpet på Kappahl så det blev lite billigare. 
Jag har verkligen en svaghet för koftor, älskar dem! Att under en mörk höstkväll krypa under en mysig kofta är verkligen något som jag gillar. // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu