Uppsala shopping

 
Även jag handlade när vi var i Uppsala och denna lila kortärmade polotröja fick följa med hem. Den är från Newyorker och kostade bara 100 kr. Snygga detaljer på sidorna och i ryggen. Dom hade så mycket snyggt där, önskar att det fanns fler affärer i Stockholm.
 
Även denna basic tröja köpte jag. Kostade 129 kr men jag tror det var 25 procent. Snygg med kort ärm och knappar fram.

Ock tillsist denna halsduk från Cubus. Ger färg till min svarta höst kappa. Kostade 200 spänn men jag fick 30 % rabatt. Väldigt nöjd med mina köp vilket alltid är ett plus. Kramar, Åsa



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu