19/9

Idag har jag varit lite seg på att blogga men har bara inte orkat, kl 13 spelade vi match hemma i hallen mot Tyresö och vi hände med bra i första halvlek och en bit in på andra men sedan åkte det iväg och vi förlorade med tio bollar ,kanske? Men vi var nöjda med våran insats ändå för Tyresö är ett väldigt bra lag. Jag fick dock bara stå en straff vilket jag tycker är dåligt såklart, nu när vi bara är med i en serie ska det inte vara självklart att Sofie ska stå, så jag ska försöka ta mer plats och säga att nu vill jag stå.
Kom hem vid 15.30 och då började Åsa och jag pussla, vi fick båda varsit pussel när vi hade namnsdagar efter varandra(Åsa den 12 och jag den 14) tänkte ta lite bilder på det ikväll men kl 21 var det Royal Pains och sedan flippade vi över till TV4 där de visade Freaky Friday. Så det blev inget men jag lovar att ta bilder imorgon // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu