Bad girls!

Usch, usch, usch, vilken dålig uppdatering det har varit i veckan. Jag känner att jag knappt har suttit vid datorn, aldrig haft tid. Sedan finns det saker som man inte behöver berätta om, vilka vill läsa som ens liv i exakt detalj? Eller det är kanske därför man bloggar/läser bloggar? Personligen gillar jag när den som har bloggen uppdaterar ofta, annars tappar jag intresset fort. Tycker ni som läser Idas och min blogg att vi uppdaterar dåligt? Vill ni att vi bloggar oftare? Har ni några andra önskemål på hur vi ska göra bloggen bättre? Personligen så tycker jag att vi kan ha mera bilder.

Tillbaka till vad jag skulle blogga om i början, hur dagen har varit.
Jag började tidigt, klockan 8 så jag tog bussen vid kl 07:20. Trodde första att jag hade missat bussen för jag var lite sen till busshållplatsen(trodde jag) och när bussen ska komma brukar det vara ganska mycket folk där men det var typ ingen så jag trodde jag missat den. Det visade sig att min klocka gick lite för tidigt så jag kom ungefär perfekt till bussen.
Hade datorkunskap första timmen, eller ungefär knappt en halvtimme och sedan satt vi och väntade hur läge som helst på att tiden skulle gå innan vi tog tunnelbanan till Bandhagen för idrott. Vi spelade softboll som var lite svårt att förstå men jag fattade tillslut. Vi åkte tillbaka till skolan åt lunch och sedan hade vi svenska och så slutade jag. När jag kom till gullmarsplan och gick mot busshållplatsen så såg jag Emilia så jag gick fram till henne och vi pratade och så tog vi bussen tillsammans. Vi satte oss ganska långt bak och när vi satt oss ner så ser jag att Ida går på så jag ropar och hon kommer bak till oss. Ida och jag gick av vid centrum och vi gick in på Kapphal och kollade lite innan vi tog en fika och sedan gick vi hem.
Till middag ska vi äta tacos! Ska bli jätte gott och denna helg tänkt jag baka för vi har jätte mycket äpplen hemma. Puss och kram, Åsa



Uppdatering:
Det blev ingen tacos men vi ska äta det imorgon istället!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu