Första september och solsken

Kom hem för ca 30 minuter sedan, hade bara 3 lektioner idag, spanska, djurkunskap och naturkunskap. Skulle egentligen haft svenska efter lunchen men min lärare var tjänstledig så då fick vi en uppgift som vi kunde göra hemma. Man ska skriva ett brev till sig själv om hur man tycker att det går i skolan osv. och sen ska vi lägga dem i kuvert och först öppna det i 3:an.

Åsa och jag kommer ha FF i tre dagar här framöver för mamma är i Dalarna och pappa på en kurs. Det är skönt men samtidigt lite jobbigt, man måste bestämma vad man ska äta och sånt där. Ingen kan hämta oss från träningen heller, jag ska dock inte träna idag för min hals är fortfarande dålig fast den känns betydligt bättre än igår men nu har min näsa börjat rinna.
Ska sätta igång och skriva mitt brev till mig själv nu // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu