Say goodbye to the world you thought lived in

Kom nyss hem efter en ganska kort dag i skolan, började kl 8.15 och jag fick stå på bussen in till centralen vilket inte var så kul. Tittade på två filmer, den första var om sötvatten och den andra om havet. Hade sedan lunch och efter fick vi jobba på grupparbetet och Jessica och jag jobbade på bra, vid kl 14 tyckte vi det räckte för idag och gick mot pendeln. Den gick ju såklart då vi kommer fram så fick vänta ett tag.
Hoppade av vid centrum för att köpa sminkborttagningsmedel och kolla efter en tröja på H&M, den fanns dock inte där, tror den finns på H&M Divided så jag ska nog åka till butiken som ligger vid Gallerian på fredag för då slutar jag tidigt. Skulle vilja vissa bilder men hittar den inte på H&Ms hemsida.
Ska plugga lite engelska glosor nu // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu