@ school

Har precis haft skolfoto och jag hoppas att jag blev bra, fick stå på klassfoto vilket jag inte väntade mig.
Skulle egentligen haft SO nu men våran lärare är typ ledig så har inte SO i två veckor. Kl 10.10 har vi svenska så vi sitter och pratar i datasalen nu, kram // Ida

Postat av: storasyster

Varför skulle du inte stå? De flesta fotograferna låter faktiskt de längsta stå, jag har ju suttit på 1 klassfoto i hela mitt liv (vad jag minns)



puss å kram

2009-09-21 @ 22:20:06
Postat av: p

har inte du alltid stått? eller har ja helt glömt bort skolfotona? :P hihi ja fick sitta :D

2009-09-27 @ 18:53:25
URL: http://paaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu