I am free


BILD
Vill inte sitta och förklara mig själv men tiden är knapp nu och skolan går före just nu eftersom nästa vecka börjar nationella proven i spa, ma och eng och de kommer avlösa varandra. Så då går skolan före, tyvärr.

Ska försöka få in lite bloggning där i mellan men vill ,precis som Åsa, skriva inlägg som inte bara handlar om vilken ämnen jag hade i skolan just den dagen. På så sätt kanske mitt liv är lite tråkigt kanske? ^^

Såg inte sista musikalföreställningen utan satt med pappa och gjorde matte, lite synd för jag ville så gärna se den igen. Får titta på våran skitdåliga inspelning av våran musikal någon dag snart // IDa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu