Kamera

Om en stund ska jag dra till Skickla för att möta pappa. Jag ska nämligen köpa en kamera. Har länge funderat på en egen kamera och nu fanns det en på Media Markt för 3500 kr. Jag ville ha en systemkamera men pappa tycker dte är onödigt dyrt och jag behöver inte byta objekt så jag vill ha en riktigt bra digital kamera. Den som jag vill köpa är en Nikon Coolpix P100. Tur att man ska sommarjobba så man få igen pengarna. ♥Åsa
Bild

Postat av: erika

jag har haft mina funderingar i helgen på att köpa en nikon d3000, kostade bara 3000 på expert i kungens kurva.. men blev inte något av det.. men de kanske finns kvar, men tveksamt.. det var typ extrapris för att de öppnade en ny butik :)

2010-04-29 @ 23:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu