17 augusti


Ungern 2010
Första skoldagen gick bra, kul att träffa alla andra igen. Var mest information om lite allmänna saker och APU:n i 3:an. Vi kan få åka utomland men jag vet inte om jag vill, tror det men då vet jag inte vart jag ska åka. Engelskttalande land blir det iaf, troligen just England. Men har målat upp en bild i mitt huvud om att göra praktik på Järvzoo, ta körkort vid 18 och sedan pendla med bil mellan Bollnäs, där mormor och morfar bor, och Järvsö. Det låter ganska bra i mina öron. Ska kolla lite mer på det de här dagarna.  Nu ska jag spela Bonniers Körskola 2010 // Ida

Postat av: L i n n e a s b l o g g

sv: oj, tack för tipset! har dom någon hemsida? :)

2010-08-17 @ 21:44:05
URL: http://linnealindblad.blogg.se/
Postat av: Patricia Klinteberg

åh vilka fina bilder! :) har aldrig varit i ungern. vad gjorde du där? :D

2010-08-18 @ 19:30:34
URL: http://patriciaklinteberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu