20 augusti


Tredje gången kräftor för iår
Idag var jag kompledig eftersom jag åkte till Eskilstuna igår. Tog en lång sovmorgon fram till elva, åt frukost och sedan kom pappa hem. För idag var farmor, mamma och pappa på begravning, farmors faster gick bort förra månaden och henne kände inte Åsa och jag så väll så vi stannade hemma. Vi var hemma och gjorde paj istället.

Dagen har mest tillbringats framför teven men kvällen tillbringades ute på altanen med kräftor. Riktigt mysigt i augusti när kvällarna blir mörkare. Sedan såg vi lite på Sagan om Ringen men orkar inte titta på det fram tills kl 00.30 när vi har den på DVD här hemma. Faktiskt ganska trött efter att bara ha varit vaken i 12 timmar men nu är det bara jag uppe, nighty // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu