Kom i tid!


X = Har inte den lektionen
Såhär ser mitt schema ut denna hösttermin, helt okej tycker både jag och folket i min klassen. Har hela 14 ämnen men det går säkert bra endå. Oroar mig mest för Matte B men pappa kan hjälpa mig och annars får Stina komma hem :)

Gick, som ni ser, till halv två idag så efter skolan följde Julia med mig till Åhléns där jag köpte present till mamma som fyller år på torsdag och kom även hem med Remember Me. Brukar inte köpa filmer längre men tycker att den här är så bra fast jag bara sett den en gång.

Kl 18.30 befann jag mig i hallen för första handbollsträningen för säsongen. Åsa har valt att sluta men jag vet fortfarande inte hur jag vill göra. Ska bestämma mig vid veckorslutet. Nu väntar sängen // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu