Shopping from Hungry ||


T-shirt: NewYorker / Linne: Stradvarius

Kjol: Stradvarius / Linne:
NewYorker

Klänning:
Pull & Bear
Kan ju inte se normal ut på en enda bild, herre Gud!
Shoppade mer än Åsa (surprise, surprise) men jag är nöjd med alla mina köp, mest nöjd med klänningen. Är ju inne på det här med att vissa ryggen. Tyckte på något sätt att det var dags att jag shoppade eftersom jag har låtit bli här hemma och det hör till när man är utomlands, finns ju en massa andra butiker. And wait theres more…  // Ida

Postat av: erika

jag skulle vilja påstå att jag har ett nästan identiskt linne med rosor på :P fick det av mamma när de var på mallorca, men de är grått och kommer från zara :P

2010-08-11 @ 00:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu