Val hit och val dit


Idag hade jag bara en lektion, fick nytt schema igår, så jag gick mellan 8.30 och 9.50. Lite onödigt men efter det åkte jag, Jessica och Julia in till Sergel och gjorde en del av vårt grupparbete i samhällskunskap. Det handlar såklart om valet så vi ska fråga partierna lite frågor, blev dock inte klara utan ska jobba lite på fredag med det.

Innan jag åkte hem gick jag och Jessica in på H&M och hittade lite smått och gott där som ni får se sen. När jag väl kom hem gick jag ut med Rulle för han är hemma den här veckan. Nu – engelska // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu