Fullt upp, som det brukar vara

Fråga: Dålig updatering? Svar: JA!
Men har varit alldeles upptagen med skolan, Luciatåg och konsert den närmaste dagarna.
I måndags så var jag och 7 tjejer från kören och lussade för SEB:s pensionärer på Malmskillnadsgatan. Först hittade vi inte så vi gick hela gatan fram och tillbaka och så låg det i början, suck. Men Luciatågen gick bra och efter det så bestämde vi oss för att gå ut och sjunga på stan. Vi sjöng vid Sergelstorg och fick 515 kr på ca 40-45 minuter. Alltså fick vi ca 86 kr var, en 20-lapp och resten mynt, gissa om min plånbok väger.
Åkte direkt till skolan och var på matten och sedan på kvällen hade vi Luciatåg i Tyresö centrum då hela kören var med, tror det var den längsta ingången jag någonsin gjort, men det blev väldigt bra.
När man har gjort så många Luciatåg så slår man bara på en knapp och sjunger för allt sitter i huvudet.
Igår så gick jag tidigare från engelskan för att hinna hem och äta och sedan skjutsade mamma Ida och mig till kyrkan där vi övade innan konserten som var kl 19:30. Även den konserten gick bra även om en låt blev helt fuckt up på slutet.

Varför jag är hemma nu är för att jag fick ledigt från svenskan för jag har gjort allt och lämnade redan in vårat sista svenska arbete för terminen igår. Jag förstår mig inte på mina klasskompisar ibland, att de inte bara kan bli klara med saker och komma på lektionen. Igår skulle vi lämna in en annan uppgift och av ca 30 stycken så var det bara jag och Isabella som lämnade in. De är så jäkla slöa! Jag blir så förbannad. Nu ska jag ta den sväng med Rulle innan jag åker till skolan för att baka. ♥Åsa
Bild från I måndags då vi sjöng i Tyresö Centrum


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu