Love / Rockstar

BILDER
Kikar in lite då och då på StylebyTyra.se och skulle vilja köpa rub och stub om jag hade pengarna och fick för mamma. Är fortfarande inne i perioden där jag tycker att ordringar är så himla snyggt.

Love-ringen diggar jag, frågan är om den är snyggare än den som finns på Topshop. Letar nog efter den först i sådanafall.
Rockstar-ringen är däremot helt underbar, vill ha, vill ha, vill ha! Och det bästa är att båda ringarna är i justerbar storlek, tummen upp för det! // Ida


Postat av: I I E N Y :)

julkalender 2010.. HOS IIENY!

kolla in hos mig och öppna luckorna,

tävlignar kan komma upp lite då och då!

bland annat så kommer jag lotta ut en design,

så håll utkik! :D

kraaaaaaaaaam

2010-12-09 @ 18:56:06
URL: http://iieny.webblogg.se/
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Nja, Topshops Love-ring är ju definitivt snyggare! Men den här var ju också väldigt fin! :)

sv: ja precis, det är så man får tänka. Nångång..

2010-12-14 @ 10:03:31
URL: http://mmiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu