Städdag

Idag har vi verkligen städat hela dagen, från tak till golv men det behövdes med tanke på hur det har sätt ut i ca 4 veckor. Badrummet blev riktgt bra och jag tror att vi alla är nöjda, Imorgon kommer nog en bildserie med bilder från renoveringen upp. Jag blev lite chokad i fredags när de tog bort pappret som legat på golvet och man fick se trappan igen. Det känns riktigt skönt att ha dusch igen, det är inte så jobbigt att vara utan dusch i 1-2 dagar men i 4 veckor är det jobbigt. Visst att de inte har byggt i några andra rum men vi har dragit runt dammet så det behövdes både dammning och våttorkning i alla rum men man brukar storstäda inför jul.

Imorgon så ska jag på prisutdelningen på Aritekturmuseet och se om jag och Carro vann. Jag har också två svenska inlämmningar nästa vecka så jag får jobba med det också. Nu får jag bestämma vad jag ska göra nu, funderar på att kolla på tAkiDA LIVE. ♥Åsa


Postat av: Moa

snygg brud_93 :D

2010-12-11 @ 20:07:14
URL: http://thunwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu