Upptagna

Var väldigt länge sedan jag bloggade men jag sitter aldrig vi datorn längre, på ett ungefär.Jag har precis kollat klart på extra materialet till Eclipse, det var väldigt bra! Det fanns till och med en sak då man bara kunde se scenerna med Edward och Bella eller bara Jacob och Bella scener.
Helgen är ganska fullpackad. Imorgon ska Ida och jag till Moas fotoutställning, vidare till att kanske se herr matchen och sen är det kör fest på kvällen. På söndag så Har vi konsert i kyrkan och repet börjar kl 14 så vi blir borta hela dagen i stort sätt. Nu måste jag gå ned och fixa min del av körfesten, jag ska göra en saffrans cheescake, den kommer nog att bli super! ♥Åsa
Vinter 10

Postat av: blommprickigt

vilken fin bild! (:

2010-12-04 @ 17:35:53
URL: http://blommprickigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu