1 februari 2010

Som vanligt ingen bra updatering från mig men jag sitter inte vid datorn lika mycket som förrut, det blir mera vid tv:n nu sedan pappa köpte Wii. Fast igår var det inte så bra. Vi städade övervåningen men sen skulle jag börja att göra semlor men jag började må illa. Sedan fick jag ont i huvudet, kunde knappt stå upp. Låg i soffan kanske i 45 minuter innan jag gick upp till sängen. Jag frös jättemycket också. Åt en banan och sen mådde jag lite bättre, kunde göra semlorna i alla fall. Fick i mig lite mera mat och hade lite ont i magen hela kvällen men det var inte så farligt. Blodtrycksfall eller vad?
Idag ska var det dax för bageriet igen och det ända jag har gjort idag är winerdeg, den blev jättebra, skulle nästan tagit hem några men två bröd fick jag hem ialla fall. Nu ska jag köra lite bil på tvn.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu