15 februari


Sitter och knarkar halstabletter och blåbärssoppa, vad funkar bättre mot halsont? Jag vägrar tugga i mig en ingefära eller vitlök, skulle dock vilja ha nyponsoppa istället för blåbärs.
Brukar dricka silverthé när jag har ont i halsen men mår lite illa av det och nu har jag läst att man inte ska äta/dricka mjölkprodukter för det bildar slem.
Var ju inte sjuk någonting i höstas så nu får jag väll igen för det men sedan brukar svenska befolkningen vara sjuk väldigt mycket i februari. Så länge man klarar sig från influensan och vinterkräksjukan ska man väll vara glad.

Matchen förlorade vi igår men andra halvlek spelade vi riktigt bra och dessutom fick jag stå, vilket jag typ inte har gjort på 3-4 matcher. Gjorde riktigt bra ifrån mig, tog flera bollar och därmed två frilägen. Så nu hoppas jag på att få stå mera. Nu måste jag ta fram matteboken // Ida
P.s idag säger jag grattis till Anna i min klass som fyller 17år, Grattis!

Postat av: CHRJ

sV: Jag meeeeeed! :D

2010-02-15 @ 21:48:54
URL: http://chrj.blogg.se/
Postat av: Ida

Hoppas värken går över snart=)

2010-02-16 @ 09:11:23
URL: http://festizzz.blogg.se/
Postat av: Erika

sv: Nej man gör ju inte det! ,p

2010-02-16 @ 16:29:08
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu